Seppo Hyökki

Selkäpraktikko D.C.B.P. ®, Kiropraktikko D.C.B.P. ®
Tänään on Su Syys 05, 2010 10:45 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Alue on lukittu Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Maarit, 54, diplomaatti, Mosambik
ViestiLähetetty: Su Marras 23, 2008 10:37 pm 
Poissa
Site Admin
Käyttäjän avatar

Hakeuduin marraskuun alussa 2007 Seppo Hyökin hoitoon kuultuani hänestä ystävättäreltäni. Olin kärsinyt koko loppukesän ja syksyn pahenevasta alaselän kivusta. Kipu säteili lonkasta alas aina vasempaan pohkeeseen ja jalkaterään saakka. Lopulta kipu oli jatkuvaa ja nukuin huonosti siitä huolimatta, että käytin lääkärin minulle määräämiä tulehduskipulääkkeitä. Koko asentoni oli aivan vino, ja pystyin kävelemään vain hyvin vaivalloisesti. Olin jo ehtinyt kokeilla osteopaatin hoitoa ja tavallista fysioterapiaa, mutta en ollut saanut niistä mitään apua. Ajattelin jo, että kaikki vaivani johtuvat siitä, että minulla oli ollut vuonna 2004 marraskuussa välilevyn pullistuma alaselässä, ja että minun olisi vain opittava elämään heikon selän ja - enemmän tai vähemmän - jatkuvan selkäkivun kanssa.

Kun tulin Seppo Hyökin hoitoon, hän ensimmäiseksi tutki tilanteeni tarkkaan. Oireiden taustalla oli muun muassa se, että selässäni olleet jännitykset, jotka aiheutuivat jo vuonna 2004 tapahtuneen välilevyn pullistuman seurauksena, olivat edelleen purkamatta. Olin edelleen “vinossa”. Ensimmäisen kerran sain siis kuulla vaivoistani kokonaisvaltaisen ja monipuolisen arvion, joka vaikutti oikealta ja uskottavalta.

Seppo hoiti minua kahden kuukauden ajan noin kahdeksan kertaa, ja jo ensimmäisen hoitokerran jälkeen tunsin, että vihdoinkin olen oikeassa hoidossa ja oikeissa käsissä. Paranemiseni lähti heti liikkeelle. Hyökki sai krooniseksi muuttuneet jännitykset selässäni ja jalassani purettua pikku hiljaa. Hän myös neuvoi minua hankkimaan itselleni kenkien tukipohjalliset, sillä vasen jalkapöytä oli laskeutunut alemmaksi kuin oikea, mikä sekin osaltaan vaikutti asennon vinoutumiseen. Jokaisen hoitokerran jälkeen tunsin, kuinka oloni kohentui ja myös yleinen energiatasoni nousi. Oli mielenkiintoista huomata, kuinka paraneminen jatkui vielä senkin jälkeen kun olin jo lopettanut hoidon.

Nyt on kulunut lähes vuosi siitä kun kävin Seppo Hyökin antamasta kahdeksan kerran hoidossa. Selkäni on kestänyt uuteen maahan muuttamisesta aiheutuneet rasitukset. Pystyn kävelemään, uimaan ja käymään naisten jumpassa (mutta hyppimistä ja raskaiden tavaroiden nostelua vältän, Sepon kehotuksesta). Selkäni saattaa väsyä pitkästä istumisesta ja raskaiden laukkujen kantelusta, mutta se palautuu nopeasti normaaliksi kun lepään ja venyttelen.

Olen erittäin iloinen ja kiitollinen siitä, että onnistuin saamaan itselleni apua silloin kun sitä todella tarvitsin. Voin vilpittömästi sanoa, että Seppo on selkäni hoidossa kirkkaasti päihittänyt kaikki muualla kokeilemani hieronnat, fysioterapiat ja niin sanotut vaihtoehtoiset hoidot.

Profiili Lähetä yksityisviesti  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Alue on lukittu Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia