Seppo Hyökki

Selkäpraktikko D.C.B.P. ®, Kiropraktikko D.C.B.P. ®
Tänään on Su Syys 05, 2010 10:32 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Alue on lukittu Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: SEPPO HYÖKKI ELÄMÄSSÄNI
ViestiLähetetty: Ke Joulu 10, 2008 9:00 pm 
Poissa
Site Admin
Käyttäjän avatar

Olen ollut Sepon asiakkaana noin 15 vuotta. Kun ensimmäisen kerran kävin hänen luonaan, lääkäri odotti minua kyynärpääleikkaukseen, molempien kyynärpäiden. Leikkaus pelotti minua, ja kun näin Seppo Hyökin ilmoituksen sanomalehdessä, päätin vielä yrittää hänen hoitoaan. JOS se voisi auttaa minua eikä minun tarvitsisi mennä leikkauksiin, joiden ajattelin olevan kova pala keholleni. "Hmm, kätesi ovat huonossa kunnossa. Luulenpa että sinun pitää käydä täällä jopa kymmenen kertaa, mutta leikkauksia ei tarvita", Seppo sanoi minulle. Seitsemännellä kerralla sanoin: "En tiedä miksi olen täällä, sillä käteni ovat aivan kunnossa. Kiitos sinulle."

Sen jälkeen olen käynyt Sepon vastaanotolla aina silloin tällöin. Olen luottanut häneen ja saanut loistavaa hoitoa. Hän ei ole "pelkkä" kiropraktikko, vaan paljon enemmän. Ja siksi hän on myös hyvä kiropraktikko.

1. TV-OHJELMIIN LIITTYVÄ YHTEISTYÖ

Vuonna 1985 emännöin lauantai-iltana parhaaseen katseluaikaan tulevaa tv-show´ta Suomen toiseksi suurimmalle TV-yhtiölle. Ohjelmat olivat hyvin suosittuja ja olin tavallaan tähti. Koska lähetykset olivat suoria, tunnelma juuri ennen lähetystä oli todella kiihkeä - voisi sanoa kaoottinen.

Siihen aikaan kun teimme näitä ohjelmia, olin todella väsynyt. Kävin Sepon vastaanotolla säännöllisesti, ja hän hoiti minua ja antoi energiaa, ja sitä todellakin tarvitsin. Yksi show olisi taas parin päivän kuluttua. "Älä hätäile, minä autan sinua", sanoi Seppo. Mitään muuta hän ei sanonut. Hän auttoi minua kahdesti, enkä tarvinut enempää.

Ensimmäinen:

Puoli tuntia ennen lähetystä koko studio oli aivan sekaisin. Orkesteri yritti harjoitella musiikkia, kunnia vieraat vaeltelivat edes takaisin, ohjaaja huusi kaikille - ja minä olin aivan hukassa: En edes tiennyt miten aloittaisin, mitä sanoja käyttäisin. Olin paniikissa, mutta tavallaan osa minusta tiesi että saisin apua, muodossa tai toisessa.

Viisi minuuttia ennen lähetystä (katsoin seinällä olevaa kelloa) se tapahtui. Minusta tuntui kuin minut hartioiden ympärille olisi kiedottu lämmin, harmaa (?!) huopa. Minulle tuli lämmin ja varma olo; tunsin olevani turvassa. Kaikki meni hyvin. Kun seuraavan kerran näin Sepon, hän kertoi: "Se oli todella vaikeaa! Makasin sängyssä kaksi tuntia, kirjaa lukien. Löysin eräästä lehdestä kuvasi, ja pidin oikeaa kättäni tämän kuvan päällä. Viittä vaille puoli kymmenen tunsin, että selviät lähetyksestä, mutta olin aivan poikki. Minun täytyi juoda kaksi litraa vettä keskittymiseni jälkeen."

Aika oli täsmälleen sama kuin se aika, jolloin koin tuon tunteen studiossa.

Toinen:

Syksy paheni pahenemistaan. Olin yhä väsyneempi. Minulla oli taas TV-show, ja Seppo lähti liike matkalle Unkariin. "Älä hätäile, minä autan sinua", Seppo hymyili minulle.

Kun ohjelma alkoi, olin aivan hukassa. En tiennyt mitä sanoa ja kuinka liikehtiä, ja sieluni oli jossain aivan muualla, ja tiesin, etten näyttänyt mitenkään erityisen sädehtivältä. Minun täytyy sanoa, että se on kauhea tilanne TV-juontajalle. Siinä pettää katsojia: heillä on kaikki oikeus odottaa, että heidät saadaan viihtymään.

Kun kaksikymmentä minuuttia oli mennyt (näin jälleen kellon seinällä), kaikki muuttui yhtäkkiä: tunsin oloni rennoksi ja iloiseksi. Ohjelma onnistui hyvin. Viikkoa myöhemmin ryntäsi Sepon vastaanotolle: "Miten teit sen?!" "Täytyy sanoa, että se oli melko vaikeaa", hän hymyili. "Olin Etelä-Saksassa, ja ajoin moottori tiellä, Autobahnilla. Kuten tiedät, siellä on ajettava todella lujaa. On mahdotonta, vaarallista ajaa hitaasti, ja pysähtyminen on ehdottomasti kiellettyä. Kun aloin keskittyä sinuun, minulle tuli sellainen olo, että olet todella pulassa. Veit kaiken energiani! En voinut muuta kuin pysäyttää auton moottori tien varteen, nojata rattiin ja hengittää syvään. Siinä meni pitkään. Mutta kymmentä vaille kymmenen tiesin, että sinä pärjäät". Ajoitus osui taas nappiin: sama aika Suomessa ja Saksassa.

2. SELVÄNÄKÖ TAPAUKSET

Olin jälleen kerran Sepon vastaan otolla. Oli myöhäinen iltapäivä, ja Seppo oli melko masentunut. Koska olimme jo ystävystyneet, saatoin sanoa: "Seppo, näytät hieman huonovointiselta." Hän nyökkäsi (?).

"Minulla on ollut kurja olo koko päivän. Näin viime yönä unen, jota en voi ymmärtää. Olin lento kentällä. Siellä oli tuhansia ihmisiä. Katsoimme kaikki valtavia lento koneita, jotka nousivat lentoon lento kentältä. Seisoin itse jossain korkeammalla, ehkä jonkin rakennuksen katolla. Yhtäkkiä minusta tuntui että kaikki tärisi, tarrauduin USA:n armeijan takkiin, ja näin kuinka yksi kone nousi kohti suorassa ilmaan - ja räjähti silmiemme edessä".

Kun makasin hieronta pöydällä ja Seppo hieroi minua, me pohdimme, oliko tuolla unella jotain tekemistä Sepon pelkojen kanssa tms. - kuin kaksi amatööri psykologia. Kun viikkoa myöhemmin palasin, Seppo oli jo ovella, ja hän huusi: "Kristiina, se tapahtui! Näin unessa saman kohtauksen, joka näytettiin eilen iltapäivän TV:ssä. Challengerin kauhea onnettomuus!" En voinut sanoa muuta kuin: "Niin, sinä kuvailit onnettomuuden kun viime viikolla olin täällä".

Sama tapahtui, kun pää ministeri Olof Palme ammuttiin Tukholmassa, Ruotsissa. Kävin Sepon vastaan otolla muutama päivä ennen ja muutama päivä jälkeen onnettomuuden. Challengerin tapauksen jälken pystyin yhdistämään Sepon unen ja onnettomuuden, heti kun kuulin uutisen, vaikkei Seppo ollut maininnut Palmen nimeä. Unessa hän oli itse se henkilö, jota ammuttaisin. Niinpä hän näki murhaajan, ja hän myös kuvaili tätä minulle. Hän kertoi minulle portaista, joita pitkin mies pakeni (niin kuin hän todellisuudessakin teki Tukholmassa) ja tavasta, jolla hän katosi: "Hän työntyi autoon, joka muuttui veneeksi. Sitten mies seisoi veneen perässä ja heitti ilmeisesti aseen pois, koska se upposi aaltoihin".

Kun kävin Sepon luona murhan jälkeen Seppo sanoi, että ase oli varastettu lähellä olleesta jonkin suomalaisen omistamasta ase kaupasta tai antiikki liikkeestä jossa oli paljon erilaisia koteloita. (ja myöhemmin saatiin selville, että asia oli näin) ja että murhaaja saattaa olla ulkomaalainen?.

Seppo Hyökki on kertonut minulle monia pienempiä tapahtumia ennen kuin ne ovat tapahtuneet, ja siksi luotan todella hänen kykyynsä nähdä asioita/tapahtumia etukäteen.

Nimimerkillä. Yksi elämä monta henkistä tasoa.

Ilmoita tämä viesti
 Profiili Lähetä yksityisviesti  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Alue on lukittu Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia